0 تا 100 راهنمای خرید جوراب + بهترین مارک جوراب مردانه

جوراب آدورا

0 تا 100 راهنمای خرید جوراب + بهترین مارک جوراب مردانه

انتخاب وسواسی جوراب مردانه به این معنی نیست که باید به دنبال بهترین مارک جوراب مردانه در تمام دنیا باشید. بسیاری از بهترین برند جوراب های جوراب مردانه که شهرت کمتری دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در حقیقت بهترین برند جوراب مشهور فقط یکی از ابزارهای تشخیص جوراب مردانه خوب از نوع بی‌کیفیت آن است.

راهنمای خرید جوراب

این مطلب را بخوانید تا به شما بگوییم انتخاب کدام جوراب‌ها غلط است. در حقیقت می‌خواهیم این متن راهنمای خرید جوراب باشد. پس در ادامه همراه ما باشید.

چرا جوراب می‌ پوشیم؟

جوراب مهمانی، جوراب محل کار، جوراب زمستانه، جوراب مچی، جوراب نخ پنبه، جوراب ابریشمی و… بازار پر از انواع جوراب است. پوشیدن جوراب می‌تواند پای ما را زیباتر جلوه دهد یا اشکالات پوستی پایمان را پنهان کند. اما به جز زیبایی، استفاده از جوراب دلایل منطقی و پزشکی دارد. ما جوراب می‌پوشیم چون می‌خواهیم پایمان گرم بماند. هنگام راه رفتن مانع ساییدگی کف و مچ پا و اصطکاک آن با کفش شود.

همچنین دوست نداریم باکتری‌های بیماری‌زا از کفی کفش، خودشان را به پوست پای ما برسانند. همچنین جوراب تا حدی از فشار وارد شده به پا در اثر راه رفتن یا ورزش کردن، می‌کاهد. به همین سبب لازم است در خرید این پوشینه نیز، به اندازه هر لباس دیگری دقت و حوصله به خرج دهیم.

چند اشتباه رایج هنگام انتخاب و خرید جوراب

 

  • بی‌ توجهی به  انواع جنس جوراب

بهترین جنس جوراب چیست ؟به طور متوسط یک جوراب سه روز در هفته، به مدت شش ماه متوالی پوشیده می‌شود. این یعنی جوراب یک محصول پرمصرف است. در عین حال زیاد شسته می‌شود. همچنین ساعات طولانی در طی روز درون محیط بسته و مرطوب کفش قرار دارد. این در حالی است که بخش اعظمی از عرق پا توسط جوراب جذب می‌شود. همه این موارد یعنی جوراب باید از نظر کیفیت نه در سطح خوب، که اعلا باشد.

 

پوشیدن جورابی که جنس آن چیزی به جز نخ پنبه است سبب افزایش تعریق پا می‌شود. این مشکل به تدریج خودش را تبدیل به پوسته‌پوسته شدن انگشتان پا می‌کند. سپس در صورت ادامه بی توجهی آرام‌آرام منجر به تجمع باکتری‌های بیماری‌زا در لابه‌لای انگشتان پا می‌شود. این معضلی است که علاوه بر آن‌که باعث ایجاد رفع بوی بد پا می‌شود، پوست پا را دچار اگزما و قارچ می‌کند. رسیدن به این مرحله که چندان هم طول نمی‌کشد یعنی یک مشکل خیلی جدی رخ خواهد داد که رفع آن نیازمند صرف پول و زمان زیادی است.

  • عدم توجه کافی به فصل متناسب با جنس جوراب

قرار است پوشیدن جوراب منجر به آسایش بیشتر پا و جلوگیری از بروز آسیب‌های سطحی پوست شود. نه این‌که جوراب خودش عاملی برای بیماری پا باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که هنگام خرید جوراب جنس متناسب با فصل را در نظر نگرفته باشیم. به طور مثال جوراب‌های گرم و ضخیم که اغلب جنس الیاف آن‌ها ترکیبی از پشم و پنبه است، مناسب پوشیده شدن در فصول گرم سال یا هوای مرطوب و شرجی نیستند. همین‌طور جوراب‌های نخی نازک‌تر نیز به اندازه کافی نمی‌توانند از پا در مقابل سرمای پاییز و زمستان مراقبت کنند.

  • در نظر نگرفتن مورد مصرف جوراب

بدیهی است که جورابی که برای یک روز کاری پوشیده می‌شود با جوراب ورزشی از نظر جنس و سایز بسیار متفاوت است. هرگز نمی‌توان از یک جوراب نازک پنبه‌ای توقع داشت که برای روزهای پرتکاپوی ما در باشگاه ورزشی دوام داشته باشد. در واقع جنس و سایز جوراب انتخابی بستگی زیادی به دلیل و مکانی دارد که قرار است جوراب در آن پوشیده شود. بنابراین اگر فروشنده پیشنهاد می‌کند که برای رفتن به باشگاه، جوراب ضخیم‌تری که ساق بلند دارد انتخاب شود، و برای کت و شلوار، یک جوراب با کیفیت اما معمولی‌تر، به او اعتماد کنید.

  • انتخاب جوراب‌ هایی که با مواد شیمیایی رنگ ‌شده‌ اند

البته وزارت بهداشت به شدت با تولیدی‌هایی که در فرایند بافت پارچه از رنگ‌های شیمیایی مسمومیت‌زا استفاده کنند، برخورد می‌کند. اما هنوز هم برخی از تولیدی‌ها در ایران برای آن‌که جنس ارزان‌قیمت‌تری تولید کنند از رنگ‌های مصنوعی مسمومیت‌زا استفاده می‌کنند. البته تشخیص پارچه جورابی که با رنگ طبیعی و سالم رنگ شده باشد، از جورابی که با مواد شیمیایی رنگ شده است کار چندان دشواری نیست

بهترین مارک جوراب مردانه باید چه جنسی داشته باشد؟

اغلب آقایان هنگامی که قصد خرید بهترین جوراب مردانه را دارند، معمولاً به‌دنبال باکیفیت‌ترین جنس و بهترین مارک جوراب مردانه می‌گردند تا هم بتوانند میزان عرق کردن پاها در کفش را کاهش دهند و هم از ابتلا به بیماری‌های پوستی و قارچی در امان باشند.

در حال حاضر جوراب‌های مردانه در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی بوده و برای پوشیدن در مکان‌های مختلف مناسب هستند.اما نکته مهم در هنگام خرید جوراب مردانه این است که به هر میزان الیاف جوراب مردانه و کش آن باکیفیت‌تر باشد، جنس جوراب مرغوب‌تر و بادوام‌تر خواهد بود.

اما برای اینکه بتوانید بهترین مارک جوراب مردانه را خریداری نمایید در ابتدا لازم است با جنس‌های مختلف بهترین جوراب مردانه آشنا شوید تا بتوانید یک محصول ایده‌آل و مطلوب را انتخاب کنید.

جنس‌ های مختلف جوراب مردانه کدام اند؟

انواع جنس‌های مختلف جوراب مردانه عبارت‌اند از:

⦁ جوراب مردانه معمولی

جوراب‌های مردانه معمولی برای پوشیدن در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب در رنگ‌های خنثی و تیره تولید می‌شوند. بهترین جوراب مردانه معمولی در صورت طرح‌دار بودن معمولاً دارای طرح لوزی شکل است.

برای لباس‌های روشن خود، بهتر است جوراب مردانه معمولی با رنگ‌های روشن خریداری نمایید.

 

⦁ جوراب مردانه نخی

جوراب‌های مردانه نخی بسیار راحت و جاذب هستند و مانع از تبخیر سریع رطوبت پاها می‌شوند. اگر در طول روز فعالیت‌های شدید مثل ورزش کردن و بدنسازی انجام می‌دهید، جوراب‌های نخی مردانه انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

⦁ جوراب مردانه نانو

جوراب‌ های مردانه نانو که دارای خاصیت آنتی‌باکتریال هستند، در دوخت آنها نخی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، توسط نانو ذرات اکسید نقره و نانو ذرات اکسید روی پوشیده می‌شود. قابلیت جذب بالای رطوبت و خشک شدن سریع از ویژگی‌های این جنس جوراب مردانه است.بهترین مارک جوراب نانو را بشناسید.

⦁ جوراب مردانه پشمی

جوراب‌های مردانه پشمی در مقایسه با جوراب‌های نخی باعث افزایش تبخیر رطوبت پاها می‌شوند، در فصل سرد سال پاهای شما را گرم نگه می‌دارند و حجیم هستند. از جوراب هاب پشمی زنانه دیدن کنید.

⦁ جوراب مردانه پنبه‌ ای

جوراب‌های مردانه پنبه‌ای بسیار بادوام و باکیفیت هستند و به‌راحتی شکل و فرم پا را به خود می‌گیرند. این جوراب‌ها راحت شسته می‌شوند و نگهداری از آنها هم بسیار آسان است.

انواع جوراب مردانه کدام است؟

انواع مختلف جوراب‌های مردانه عبارت‌اند از:

⦁ جوراب مردانه ساق‌ دار

جوراب‌های مردانه ساق‌دار معمولاً برای پوشیدن با لباس‌های رسمی و استفاده روزانه آقایان به کار برده می‌شوند. اندازه و سایز جوراب‌های مردانه ساق‌دار می‌تواند به صورت ساق بلند تا زانو یا ساق متوسط باشد.

این نوع جوراب برند مردانه در طرح‌های جدید و با رنگ‌های متنوع تولید می‌شود.

⦁ جوراب مردانه نیم ساق

جوراب‌های مردانه نیم ساق نیز طرف‌داران خاص خود را داشته و انتخاب همیشگی اسپرت پوشان هستند. اگر می‌خواهید با کفش‌های ورزشی خود جوراب برند بپوشید، جوراب نیم ساق مردانه در طرح‌های گوناگون می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

⦁ جوراب مردانه مچی

جوراب‌های مردانه مچی اغلب برای پوشیدن با کفش‌های کالج استفاده می‌شوند و از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند.به یاد داشته باشید که برای انتخاب و خریداری یک جوراب مردانه مناسب، حتماً به اندازه ساق، رنگ، جنس، طرح و سایز جوراب توجه داشته باشید.

#جوراب

#عمده فروشی

#تولیدی جوراب

#پخش جوراب

Visits: 69

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *