بهترین مارک جوراب های ایرانی و خارجی

ساقدار

بهترین مارک جوراب های ایرانی و خارجی

بهترین مارک جوراب مردانه موضوعی است که افرادی زیادی که در زمینه خرید و فروش جوراب های لوکس کار می کنند به دنبال جوراب مردانه با بهترین مارک و برند هستند، برندهای معروف جوراب در حال تولید و عرضه محصولاتی هستند که از بهترین مواد اولیه هستند و زیباترین بسته بندی را استفاده می کنند.

معرفی بهترین مارک جوراب های ایرانی و خارجی

بهترین مارک جوراب مردانه چیست؟ جوراب ها طراحی و تولید شده اند که از لیز خوردن پا در داخل کفش ها جلوگیری کنند و مانع از تعریق پاها شوند، این پوشاک به ظاهر عادی نقش مهمی در سلامت پاها و بدن انسان دارد، علاوه بر رفع نیاز های ذکر شده جوراب امروزه تبدیل به محصولی شده که مورد توجه طراحان و فعالان دنیای مد و پوشاک شده است و استفاده از جوراب با اندازه های مناسب و طراحی های شگفت انگیز حائز اهمیت است.

در این میان جوراب های مردانه مانند: جوراب ساق دار مردانه ، جوراب نیم ساق و مچی مردانه و… در بازار جهانی در حال تولید هستند که برندهای مختلف دنیا در حال رقابت با یکدیگر هستند، ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک جوراب مردانه جهان را به شما معرفی کنیم و ویژگی ها و قیمت بهترین برند جوراب مردانه را بررسی و هرکدام را بطور جداگانه شرح دهیم.

پس اگر علاقه مند به شناسایی بهترین جوراب های مردانه جهان هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

5 برند معروف جوراب در جهان و ایران

بهترین مارک جوراب مردانه جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. آماده باشید که 5 مورد از بهترین مارک های جوراب مردانه را با راهنمایی خرید بهترین نوع آن به شما معرفی کنیم ؛

1- جوراب Darn Tough

سوراخ شدن جوراب و کم دوام بودن آن بسیار آزاردهنده است، بطور مثال شما اقدام به خرید جوراب قوزکی مردانه کرده اید و بعد از چند روز استفاده سوراخ می شود، در این صورت هزینه و پول شما از دست می رود و شاید موجب ناراحتی و حتی عصبانیت شما بشود.

اگر از ما بپرسید بهترین مارک جوراب مردانه از نظر دوام و مقاومت چه مارکی است؟ قطعا جوراب های شرکت Darn Tough یکی از پیشنهاد های ویژه ما است. جوراب های این شرکت برای فعالیت هایی با کارایی بالا طراحی شده و دوام، انعطاف پذیری و استفاده طولانی مدت را در هر جفت تضمین می کند. تولید جوراب با کیفیت و با دوام یک علم است، که دارن تاف استاد آن علم است، این شرکت در سال 2004 تاسیس شده و تا امروز به فعالیت خود ادامه می دهد. و محصولات تولیدی آن جزو بهترین مارک جوراب مردانه جهان است.

جوراب های دارن تاف دارای بافت مشبک و تهویه پذیری هستند و مانع از تعریق پاها می شوند، علاوه بر آن رطوبت گیری بالایی دارند، این شرکت در حال تولید جوراب مردانه و جوراب زنانه است که انواع اقسام آن را تولید و به بازار جهان عرضه می کند. در نظر داشته باشید که برای هر بسته از این جوراب ها که در بین بهترین مارک جوراب مردانه قرار دارد بسته به نوع و اندازه آن بایستی بین 15 تا 71 دلار بپردازید.

2- جوراب Puma

پوما یک شرکت تولیدی کفش معروف می باشد، که دفتر مرکزی آن در هرتزوگناوراخ آلمان قرار دارد،این شرکت اولین قدم های خود را در یک کارخانه کوچک در سال 1924 برداشت، که امروز تبدیل به یک برند پوشاک ورزشی معروف در دنیا شده است، که در حال حاضر پوما جزو بهترین برندهای جوراب جهان می باشد. این برند معروف جوراب زاییده فکر برادران رودولف و آدولف داسلر است .

جوراب های پوما مانند کفش هایشان خلاقانه و کاربردی ساخته شده اند،علاوه بر استفاده از نخ پنبه از قسمت های حساس آن بصورت دوبله و بصورت مشبک و با نفوذپذیری هوای بالا تولید شده است، پوما جزو بهترین مارک جوراب مردانه ورزشی است، از دیگر ویژگی های برتر این برند ، مقرون به صرفه بودن در بین جوراب های برند ورزشی و مجهز بودن به قوس های اضافه و تولید در انواع رنگ ها و طرح ها و ارسال رایگان برای خرید های بالا می باشد.

3- جوراب adidas

طبیعی است که برند آدیداس جزو 10 جوراب مردانه برتر دنیا شناخته شود، این شرکت از معروف ترین برند های تولید پوشاک ورزشی است که جوراب های زنانه و مردانه آن جزو بهترین مارک جوراب مردانه است، که در انواع طرح ها و اندازه ها ، مانند جوراب نیم ساق زنانه آدیداس کش انگلیسی و … تولید می شود.

این شرکت بخاطر لباس های ورزشی بی نظیر خود شناخته شده است و جزو اولین انتخاب های ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش است. داستان برند آدیداس از سال 1949 در آلمان شروع می شود که در آن سال ها آدی داسلر تصمیم می گیرد برای ورزشکاران کفش بدوزد، طولی نمی کشد که این برند به یک نامی آشنا تبدیل شود و بعد از مدتی تصمیم به تولید جوراب هایی با بهترین کیفیت و طراحی های بی نظیر می نماید.

مهم ترین ویژگی های جوراب های آدیداس تولید شده از مواد درجه 1 شامل : پنبه، پلی استر، لاستیک لاتکس و الاستین است، که نوع طراحی آن ها به گونه ای است که دارای قوس های مشبک فشرده سازی شده بوده و خاصیت ضد رطوبت دارند جوراب آدیداس، برای زنان ، مردان و کودکان تولید می شود، اگر قصد خرید بهترین مارک جوراب مردانه را دارید، باید بدانید قیمت جوراب برند آدیداس بطور تقریبی بسته به نوع و طراحی آن بین تا  5 تا 30 دلار است.

4- جوراب nike

شرکت نایک در سال 1964 در بیورتون اورگان تاسیس شد، در ابتدا نام این شرکت ورزش روبان آبی نامگذاری شده بود که بعد ها در سال 1972 آن را به نایک تغییر دادند. قطعا نایک شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین مارک های جوراب مردانه را دارد، این برند نیز مانند آدیداس بخاطر لباس های ورزشی اش معروف شده که از کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این برند نیز مدل های مختلف جوراب مردانه مانند انواع جوراب مچی مردانه و … را تولید می کند.

محصولات جوراب های نایک از تنوع و اندازه های متفاوتی برخوردار هستند و معمولا در بسته های 3 عددی بسته بندی می شوند. جوراب های نایک به دلیل تنفس پذیری بالا و زمینه تولید ورزشی این برند، بیشتر برای فعالیت های ورزشی سخت مانند فوتبال و دویدن مناسب هستند و نوع مواد مصرفی در تولید آنها طوری است که برای کارایی های بالا عالی هستند و جزو بهترین برند جوراب ورزشی هستند.

این جوراب ها از الیاف نرم ساخته شده اند و خاصیت دفع تعریق بالایی دارند و مقاومت و دوام آنها بالاست، این جوراب ها که جزو بهترین مارک جوراب مردانه هستند، برای مردان و همچنین زنان نیز تولید می شوند و دارای تنوع و طرح های مختلفی هستند، قیمت یک جفت جوراب نایک بسته به اندازه و نوع آن بین 15 تا 63 دلار است.

5- جوراب Bonobos

این شرکت تولید بهترین مارک جوراب مردانه در فیلادلفیا است، که در سال 2007 توسط شرکای خود به نام اندی دان و برایان اسپالی تأسیس شد، و لباس های فصلی از جمله لباس شنا، کت و شلوار، شلوار، پیراهن و البته جوراب. برای آقایان تولید می کند. این شرکت دارای طرح های جوراب با شکل های متفاوت و فانتزی و سرگرم کننده ای است و تنوع آن ها در طرح های جوراب نسبت به شرکت های دیگر بیشتر است.

جوراب های Bonobos دارای الیاف نرم و سبک و راحتی هستند و در تولید آنها از اسپاندکس استفاده شده، قابل شستشو در لباسشویی هستند و از تهویه خوبی برخودار هستند، اگر قصد خرید بهترین مارک جوراب مردانه با برند Bonobos را دارید، باید برای هر جفت آن 7 تا 16 دلار بپردازید.

بهترین مارک جوراب نخ پنبه ایرانی

6- جوراب آدورا

گروه تولیدی آدورا

به پشتوانه فعالیت از سال ۱۳۵۰   در بازار بزرگ تهران و کسب تجارب بسیار در زمینه تولید و با تلاش‌های بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با برندهای معتبر ایرانی و خارجی، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست .

گروه تولیدی آدورا  امروز این افتخار را دارد به عنوان تولیدکننده برتر جوراب ایرانی با کیفیت عالی و با قیمت مناسب و در شأن مصرف‌کننده در بازار شناخته میشود

صادرات جوراب به کشورهای همسایه

به همت و تلاش متخصصین طراز اول در گروه تولیدی آدورا  دراین شرایط اقتصادی کشور، موفق به جذب مشتریانی  از کشورهای عربی از جمله عراق، و همچنین مشریانی از دیگر کشورهای همسایه مانند ترکیه و افغانستان شده است.

وجه تمایز جوراب آدورا از سایر همکاران

۱- تولید جوراب نخ پنبه با استفاده از مواد درجه یک و اعلا

۲-تولید جوراب متنوع بچگانه (۶ طرح و ۶ رنگ)  در یک جین و پوشش حداکثری سلایق مشتریان

۳- تولید  انواع جوراب با طرح و نقش دلخواه مشتریان

۴- پذیرش تولید جوراب‌های تبلیغاتی و طراحی جوراب،جوراب سفارشی مردانه، جوراب زنانه و جوراب بچه گانه در انواع جوراب ساق‌بلند،‌ جوراب ساق‌کوتاه، جوراب مچی، جوراب لب‌برگرد، جوراب لب‌کنگره‌ای

۵-داشتن نیروهای متخصص و توانمند

۶-داشتن ماشین‌آلات مدرن و به‌روز

۷-مشتری مداری

 

#جوراب

#عمده فروشی

#تولیدی جوراب

#پخش جوراب

Visits: 41